Klantcases
Met onze passie voor besturingsvraagstukken zijn we in staat om snel, met de juiste data, toegevoegde waarde te bieden aan onze klanten. We gaan met onze klanten al vanaf het begin een partnership aan en maken onszelf medeverantwoordelijk voor het resultaat.
Onze klanten
We zoeken ‘ondernemers’ bij onze klanten die zich niet neerleggen bij een 6 of een 7. Mensen die, samen met hun collega’s en ons, gaan voor daadwerkelijke prestatieverbetering in combinatie met meer werkplezier. Samen werken aan resultaten om trots op te zijn, daar gaat het bij ons om. Dit heeft geleid tot duurzame relaties met onze opdrachtgevers. Bekijk hier een aantal uiteenlopende klantcases.
PostNL: Wat de favoriete bezorger zijn betekent voor je datalandschap
Het is de ambitie van PostNL om de favoriete bezorger in de Benelux te zijn. Dit vraagt om een versnelling van zijn digitale transformatie.
NS: De omslag naar een datagedreven organisatie
De NS ziet graag een zo hoog mogelijke kwaliteit van dienstverlening tegen zo laag mogelijke kosten. Om aan die verwachtingen te kunnen voldoen maakt het bedrijf de omslag naar een datagedreven organisatie.
Alpina Group: Meer grip op rendement in de verzekeringsportefeuille
Met de rendementsanalyse van Hot ITem heeft Alpina Group integraal inzicht in het rendement van de inkomensportefeuille én een middel om actief te sturen op het rendement.
Athenaeum: dankzij inzicht in cijfers beter bestuurbaar
Athenaeum Boekhandels had onvoldoende inzicht in de prestaties van de onderneming en de wensen en het gedrag van klanten. Daarom heeft Hot ITem een Power-BI omgeving met verschillende dashboards ontwikkeld.
Gemeente Vlaardingen: Binnen één jaar een duurzame en wendbare dataomgeving
Data-geïnformeerd werken is van belang om integraal naar de stad te kunnen kijken. Er bestaat een grote behoefte om de cijfers te kennen, maar vooral ook om de samenhang tussen beschikbare gegevens te kunnen duiden.
Dura Vermeer Infra: Volledig inzicht in planning en prestaties
Voor een optimale benutting van productiecapaciteit is het juiste inzicht in prestaties onmisbaar en is het cruciaal dat de data hiervoor toereikend is.
DELTA Fiber Nederland: Informatievoorziening voor een wendbaar bedrijf
Interactie met klanten en de sturing daarop vraagt om een solide datafundament met de juiste informatievoorziening en een datagedreven cultuur.
VodafoneZiggo: Inrichting Strategic Intelligence Center
Naast een solide dataplatform op een toekomstvaste infrastructuur is een klantgerichte organisatie essentieel voor een succesvolle datagedreven organisatie.
GVB: Data privacy – van risico naar kans
GVB zag zich voor de taak gesteld om aan de AVG-wetgeving te voldoen. Hot ITem heeft GVB geholpen met een duurzame privacy-implementatie.
NWB Bank: Compliant zijn vanuit eigen Business Value
Hot ITem heeft de Nederlandse Waterschapsbank geholpen om snel over betrouwbare, actuele en kwalitatief hoogwaardige managementinformatie te beschikken.
MVNO: Concurrentievoordeel door datagedreven marketing en analyses
Met een nieuw Management Informatie Systeem maakt een MVNO de omslag van ‘sturen op omzet’ naar ’sturen op contributiemarge’ en datagedreven marketing.
Gemeente A’dam: Big Data Platform als bron voor sturen op bereikbaarheid
Hoe houden we de binnenstad van Amsterdam bereikbaar en zorgen we voor veilige doorstroming? Hiervoor heeft Hot ITem een Big Data Platform gerealiseerd.