Hoe realiseer je doorbraken binnen je organisatie en behaal je je doelstellingen? Het begint met inzicht in de waarde en de potentie van je data en mensen. Vanuit dat inzicht leg je de basis om het beste uit beide te halen. Wij noemen dat ‘Factbased Improvement’ en dat is waar wij als Hot ITem Groep onze klanten al meer dan twintig jaar in begeleiden.

Klanten aan het woord: waarde uit data in de praktijk

Veel organisaties onderkennen de waarde van ‘Factbased Improvement’, maar worstelen met de vraag hoe als organisatie datagedreven te worden. Om u daarbij te inspireren, organiseert de Hot ITem Groep op 26 maart aanstaande de Factbased Improvement Day 2020. Na het succes van vorig jaar is het concept ongewijzigd: een middag vol interactieve sessies, in samenwerking met en gepresenteerd door een aantal van onze aansprekende klanten. De middag is interessant voor zowel business als IT-management.

Programma

De middag start met een key-note, verzorgd door Bert Groenewegen, CFO bij NS. Daarna zullen diverse klanten (o.a. BNG Bank, Eurofiber, NS, Woningnet en Delta Fiber Nederland) break-outsessies verzorgen. Hierin presenteren zij hun innovatieve projecten, de gehanteerde aanpak, de ‘lessons learned’ en uiteraard welke businessvoordelen deze projecten concreet opleveren. Tijdens de middag is er voldoende gelegenheid om met elkaar kennis te delen, en is er ruimte voor een persoonlijk advies van onze specialisten.

13.15 uur: Ontvangst met koffie, thee en kleine broodjes
13.45 uur: Key-note door Bert Groenewegen – CFO bij NS
14.30 uur: Break-outsessies
17.00 uur: Afsluiting met borrel & bites

Locatie

Hot ITem BV
Danzigerkade 19
1013 AP Amsterdam

Je kunt parkeren in onze parkeergarage, er is voldoende plek.